24 października 2007

Sportowo..

.. na maksa nieprofesjonalnie :D czyli moje zdjecia sportowe, a przynajmniej czesc :D

Show me you can dance.. :P



............ :P



gdzie jest piłka ??



czasem na widowni jest ciekawiej :D mmmmmmm i love italy...



pfuuuuuu :P



i tak przegrasz... cieniasy



chyba mnie nie lubi



we are the champions :D:D



kibol na boisku, a mowili , ze na siatkowce jest spokoj...



Aura byla dobra..





To wszystko, wiecej nie bedzie i basta. Zdjecia wykonane wczoraj na plazy w rio :D

Nudzi mi sie i wrzucam glupoty :D

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ze niby kajs zrobil o tej porze roku takie fotki??

Michał pisze...

no na plazy w rio :) fajnie bylo swoja droga :D

woytec pisze...

heheh dobre...:)...zazdroszcze Rio..:)

Anonimowy pisze...

ladnie mi to tak robote podbierac? :P

Michał pisze...

przeca moje sa nieprofesjonalne...

Anonimowy pisze...

wlochy super! :p
o co chodzilo z tym kibolem? serio jakis nieproszony gosc ?;)

Michał pisze...

eee to tylko MC który znał zawodnika i sie zaczeli po wygranym meczu wyglupiac :D