17 listopada 2007

Wybory MISS...

Własnie do mnie dotarły informacje, co ludzie piszą na stronie portalu siemianowice24.pl i szczerze to wiekszego steku kłamstw jeszce nie widziałem, jakie ustawione wybory ?? Co was popier... głosowałem jak uważałem i nie ma mowy o zadnym ustawianiu!! Ja sam nie wiedziałem kto wygra bo trzabyło podliczyc glosy 5 osob z jury !!! Widze co niektórzy nie mogą sie pogodzić z porażka :D no ale cóż ehhe nie ma wyjscia :D




...Siemianowic Ślaskich, wygrała Katarzyna Pilarska (20 lat), I V-ce MISS Anna Pilarska (19 lat) oraz II V-ce MISS Katarzyna Nowak (23 lata, GRATULUJE !!! /zdjecia z sesji dla wygranych za jakis czas :P

Autorka zdjęć to Patrycja, którą goraco pozdrawiam :)

Zobaczcie to szacowne juryy :D




2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nie wyszło chyba jednak aż tak źle :P

Pozdrowienia dla Szanownego Pana Jurora :)

Anonimowy pisze...

ha ha ha cos ty tam robił??

masakra :P hehe :D

pozdrowki baczku :*