11 sierpnia 2007

Dekacencja....

Dziś dnia 11 sierpnia 2007 nastapił mój powrót do fotografii, czy słuszny nie mnie oceniać ale znów sie nakręciłem i juz nie moge się doczekać kolejnej sesji zdjęciowej. Tym razem sesja miała miejsce w Dekadencji w Katowicach, za co serdecznie dziekuje :) Sesja odbywała sie w licznym gronie było aż 6 osób :D Wielkie dzieki dla Marty za śliczne pozowanie :D Nie można zapomnieć o oświetleniowcu, aha no i bez Marcina by tez tego nie było. Teraz tylko zapraszam do oglądania i oczekiwania na nowe zdjęcia :D Wymieniłbym wszystkich ale moja pamięć do imon słaba jak nadrobie straty to dopisze :)





1 komentarz:

Anonimowy pisze...

hmm jak na moje oko fotki sa super :) a ciebie niestety juz chyba kreca same akty :( ehh ale ja pewnie sie myle... oby, bo dzieci sa duzo bardzij fotogeniczne i bardziej slodko wychodza na fotkach :D :P

pozdro papec :*